valet och kvalet, ny mobil eller bärbar dator.

Bilder från NetonNet.se 
 
Har hamnat i beslutsångest. jag står i valet och kvalet om att antigen köpa mig en ny mobiltelefon eller en bärbar dator. Jag har fyratusen att lägga max på mobil eller en bärbardator. Vad jag är i mest behov utav har jag inte så stor koll på just nu, sitter och skriver på vad som jag faktiskt behöver allra fremst.
 
Min nuvarande mobil som bara är över ett år, har krånglat sedan i februari/mars med att jag inte kan skriva på dens original tangentbord, ibland när man ska använda kameran bli hela skärmen blå och sedan går hela telefon ner i viloläge eller om den stängs av, och går inte alls att få igång, i sommras laddade min mobilur när den låg på laddning, så ny mobil väger högst just nu, men vågar inte heller köpa någon ny pga att telia lovat mig en mobil som inte kommit.
 
Har länge haft funderingar på att skaffa en bärbar dator, en som jag kan arbeta ifrån på alla håll och kanter, med tanke på att jag har min fotografering, jag skriver mycket, och håller just nu på att börja skriva för en bok jag vill ge ut. Jag gör nästan allt idag ifrån våran stationära dator för att det är det enda som funkar för mig idag. 
 
Det finns en hel del telefoner och datorer ivärden idag att det är rena djungeln att ens hitta en för ens typ av bruk idags läget.


Maria at inredningsvis    •  

De nya mobilerna är ju nästan lika stora som datorn så köp den ist haha :) hoppas ni också njuter av höstsol.

Idag visar jag hur man bäddar lyxig säng på bara 5 min :)

Jag önskar en härlig ny vecka!

LOVE Maria










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se