Vrida och vända på sig? Nej, det gör för ont

När man väl kryper i säng och tänker sova för att man är trött. Men väl i sängen börjar kroppen skrika och leva rövare och bidra med att det gör ont i hela kroppen. Från topp till tå. Man vill skrika men istället kommer en suck. Jag har snart levt så här i 10 år. Jag är så less på det här. I februari är det 8 år sedan jag blev diagnostiserad med muskel och led sjukdomen Fibromyalgi. Att nätterna ska vara värst, är riktigt jobbigt. Att på morgonen inte vilja gå upp för att man vet hur dagen kommer att bli och sluta. Jag önskade att människokroppen inte behöver sömn, för att jag ska få slippa den jobbigaste värken på hela dagen de 20 minutrarna upp till 4 timmar, som det ibland kan ta innan man somnar för natten.
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se