att komma på vad man önskar sig i julklapp

Ibland när man sitter och knopar ihop en önskelista är det inte så lätt att hitta alla saker man skulle vilja ha. Kom på ett smart sätt här för några år sedan, då jag har min familj, släkt och vänner och svärföräldrar på olika håll, att ha koll på vad man önskar sig så började göra önskelista med bilder som jag postar på facebook den här tiden på året. Men iår är jag lite sen ute. Men håller på att göra en just nu, jag vet precis vad jag vill ha, men att hitta grejerna för att underlätta för de som vill köpa är svårare. Har i alla fall fått ihop 5st bilder till min önskelista, och två saker som jag har haft med förut är mer iår igen, eller tre, kom precis på den tredje jag skulle vilja ha som varit med några år nu önskelistan.. De jag precis kom på är smyckeskrin, finns så många fina, skulle behöva något praktiskt, så egentligen skulle en låda med fack räcka egentligen, men jag är som jag är, jag tänker på hur jag vill att mina saker ska se ut. Det är något jag aldrig kommer att komma ifrån.
 
Här ser ni hur min önskelista har blivit;
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se