Nu får vi se...

Äntligen.. Kommer snart få en ny mobil och jag slipper svära över min telefon, ska bli så skönt att få slänga min mobil i mobil conteinern. Det är nämligen så att min sambo fick ett samtal från Halebop, och den här gången bad jag honom att ta personens kontakt information ifall något skulle gå på tok så vi inte blir lurade igen, och det fick han också. Så kommer det ingen mobil vet vi att vi kommer kunna ge kontakt information till personen som gav oss informationen om ny telefon, så får se hur långtid det kommer att ta innan vi har telefonen. Ska bli skönt, med tanke på att min Sony har krachat 5 ggr nu i sommar.
 
bildkälla. http://www.techconfigurations.com/2015/07/samsung-galaxy-j5-galaxy-j7-selfie.html


Katarina    •  

Roligt med ny mobil :)

Svar: ja, speciellt när min nuvarande har kraschat ca 5ggr under somaren
ღ Miss Classica










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se