Mycket har hänt sedan sist.

Det är nu ett tag sedan jag skrev, mycket har hänt sedan jag skrev. Jag och min sambo har flyttat ifrån lägenheten och bor idag i hus. Som jag stor trivs i. Jag har även blivit återförsäljare för ett företag. Jag har har gjort en utbildning som gör att idag har en erfarenhet rikare, som också kan locka till jobb, har gått en utbildning som är inom detaljhandel. Var även ute på praktik när den utbildningen var, då de är en del av utbildningen. Varför det inte blev mer än praktik? Inte konstigt, de hade inte tillräckligt med jobb för det, och dessutom litet företag som de har tillräckligt många som arbetar där redan. Men inte deppar jag för det. Jag har i alla fall fått en erfarenhet rikare.
 
Nästa vecka ska jag iväg till Uppsala för att få lite information om att starta eget. Så kommer även då få en erfarenhet rikare igen. Är fortfarande inne på att starta eget. 
 
Så här är de inget dystert mer än att jag har kvinliga veckan och det är kallt i huset, men inte mycket att göra åt det än att elda i kaminen och försöka hålla mig varm.
 
Idag fick även bloggen ett helt nytt utseende. 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se