Hemma igen

 
 
Då var man hemma igen, sov bort förmiddagen idag då jag var så trött igår och vaknade av en j*vla värk i övredelen av ryggen, ivanliga fall brukar värken lägga sig i ländryggen, men inte idag. Jag och sambon åkte in till Östhammar som nu mera är den närmaste orten för att handla. Gjorde lite ärenden både på Djurelit, Elkedjan, Apokteket och Life butiken. Sen åkte vi upp till mina föräldrar och sambon lämnade av mig och tog med min far för att kika på en vinterbil. Nu när man är hemma igen har man eldat lite för att få upp lite värme i huset och mysa ner sig i soffan snart och kika på en film.


{ Rania Maria Photography }    •  

Svar: Ja den är otroligt vacker och utan tvekan den mysigaste! :D










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se