hästfotografering, ett nytt intresse

 
Om det är något jag gillar är ju att fotografera, och hästar har kommit på listan som jag börjat tycka är en utmaning och en rolig sådant, här är några bilder på hästar jag hunnit med att fota iår. Hoppas på flera foto möjligheter framöver.
Den smutsiga skimmeln och shettisen i övre raden av bilderna är en kompis som äger, så jag tror det kommer nog bli flera tillfällen som jag kommer att få fotografera dem sötnosarna. de andra bilderna är fotade ifrån Österbybruks Häst Primering här på sensommaren. 
 
Ivanliga fall fotar jag mest hundar, och haft drömmen om att bli hundfotograf, idag har jag börjat vidga lite på den idén för att bli djurfotograf. Kan bli lite jobbigt om jag ska fota sådanna djur jag är lite små rädd för, så som spindlar, och olika reptiler. 
 
Jag fotar även annat än bara djur, jag har hunnit med att fotografera bröllop, barn fotografering som blivit inbokad hos mig. Har eventuellt fler fotograferingar på gång här i höst.


jessica    •  

Söta bilder

Svar: tackar
ღ Miss Classica










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se