blogg torka, men ett tips till er med samma problem.

De senaste dagarna har jag haft bloggtorka, jag har velat skriva något men har bara stått stilla i tankarna för att få fram ett inlägg som kan vara läsvärt, många brukar ju ta upp tips om att man ska blogga varje dag om man vill få en läsvärd och bra blogg, men mitt tips i det hela är, har du idé torka och inte vet vad du ska skriva, hoppa över den dagen än göra ett halvdant jobb med iblägget. 
 
Visst, jag kanske inte är en förebild att se på när de gäller bloggen, då jag skriver mest om min vardag och inte tänker exakt efter hur jag lägger fram mina texter. Men skulle jag göra det, så lovar jag att ni kommer se skillnad på vilka inlägg som är vardags och vad som jag försöker sälja in mig på och uttrycka mig. Då jag faktiskt älskar att skriva och yttrycka mig i text i vanliga fall.











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se