Farsdag i Uppsala

Iår vart farsdag lite annorlunda, det vart inte middag med mina föräldrar iår, istället vart det uppsala med sambons familj. Vi började på Uppsala Konsert och Kongress, där vi tittade på Vallarnas sommar föreställning, jag och min sambo som var och tittade på dem redan i sommras mindes några saker, så jag satt och små skratta en liten stund innan de sa vissa repliker. Efteråt gick vi till Villa Romana i uppsala och åt, själv åt jag deras Mafaldine della Casa som är pasta med oxfilé och till efterätt Tiramisu, och en kopp cappucino. gillade verkligen efterätten, så god Tiramisu har jag tidigare inte ätit. De andra tog Torta Caprese "Cioccolato" som var en chokladkaka med mycket chokladsmak och en klick glass, Affogato Al Caffé tog sambon och hans föräldrar, svågerns flickvän valde Sorbetto al Prosecco som var hallonsorbe bland annat. Var en riktigt lyckad och trevlig dag kan jag lova, mycket skratt och prat.
 
 


Sara    •  

Så otroligt gott det ser ut!

Svar: det kan jag också säga att det var :)
ღ Miss Classica










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se