överför bilder

Sitter just nu och för över bilder från kameran in till min externa hårddisk, har inte överfört några bilder sedan februari iår, så hittar lite bilder jag glömt bort att jag fotograferat. Lite kul att se alla bilder på datorn. Var ju och fotograferade våra vänners hästar i fredags och kände för att sätta in bilderna på datorn/externahårdisken.
Sen fick jag ju möjlighet att ta lite andra bilder också som ni kan se.
 
 
 


Julia    •  

Sv; Ja jag tycker också min D7000 är riktigt bra! Dock lite dålig med fokusen med det har jag lärt mig leva med! Jo jag har 1 till objektiv, ett 55-200 och sen brukar jag låna ett 18-55 av min syster. Men det som sitter på kameran 98% av tiden är mitt älskade 35 mm!

Fina bilder och söta djur!

Ha en fin dag :)










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se