lill tjejen blir äldre

Tänk att på onsdag blir min lilla sötnos hela 6år gammal. Tyckte att det bara var några månader sedan vi hämtade hem henne, men det är längre än så. Tänk att våran lilla diva blivit stor.
 


maria at inredningsvis    •  

AWWWWWWWWWWWWWWWW OK NU DÖR jag va SÖTTTTT:) jag ÄLSKAR katter har själv två finns inga bättre roligare djur.

Idag på bloggen visar jag hur man får hemmakontor och glamhörna i ett:)

Ha en härlig solig vårhelg:)

LOVE Maria Inredning - it's Swedish for decor

Agnes    •  

Men åh, så fin!

Skogsraah ☾    •  

Åh vad fina bilder! Och vad vacker hon är idag :) Inte alltför olik min Mizzy.

bexollila    •  

åh ja smälter!

Annelie    •  

åh så fin! :)

Hanna    •  

Nej men så söt! :D
O fina bilder!



Svar: tack snälla du.
ღ Miss Classica










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se