min tjugofemårsdag.

I lördags fyllde jag 25. Och det firade jag med en fest med tema 90-tal. Det är nu 25 år sedan 90 talet startades, och lilla jag föddes. Jag hade i lördags hyrt en liten lokal och bjudit in några vänner, och det vart en sjukt rolig kväll. Med tanke på hur många jag hade bjudit in så vart vi inte så många, istället spårade festen ur lite granna, men ändå väldigt lugnt, det var nog den härliga vänskapskretsen som gjorde att det vart så bra som det blev.
 
Fick lite presenter från familjen och vännerna, det var inte mycket presenter, men verkligen tanke om dem istället. Fick även pengar för det var det jag hade önskat mig.
Det jag vart riktigt glad över var denna buckett som jag fick av min väns dotter, det var blommor i så många vackra färger, och att det var nästan alla mina favorit färger i tyckte jag var riktigt roligt.
 
Orkideer är min favorit blomma, en liten korg med lite smått och gott i med lite retro inspiration.











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se