äntligen tid för datorn igen

den här veckan har också varit fullt upp så har inte kunnat uppdatera så mycket nu heller, men idag har jag lite tid att uppdatera er, under påsken har man varit hos föräldrarna och käkat påskmat, även hittat lite kläder efter mormor från 60-talet, som satt som en smäck på mig (bilder på klänningarna kommer upp senare). Måndagen var vi på lägenhetsvisning och ska eventuellt lägga ett bud här i morgon måndag. Onsdag så var jag hos arbetsförmedlingen efter närmare två månaders frånvaro, gången innan så vart jag opererad . Har nu även fått bort mina plåster på magen, och jag tycker inte om min navel längre. Min fina navel är förstörd ... *skratt* men jag seriös om detta, men jag mår hellre bra än att naveln ska vara lika fin som innan. Så kommer nog inte använda bikini i sommar iår, då jag nog kommer ha några ärr kvar då.
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se